Velkommen til Kobenhavn

V pondelok ráno mi zazvonil budík presne o 3:50. Samozrejme, prvé čo nasledovalo po nepríjemnom zvuku, bolo stlačenie tlačítka “odložiť”, a tak som mohol spať ďalšie 3 minúty. O 4:00 sme mali zraz dole na hotelovej recepcii. Spal som v hoteli Nivy spolu s ďalšími plavcami, ktorí nebývajú v Bratislave.

4:03 mi už písal Macho (pozn. Miro Machovič, náš manažér reprezentácie), že či idem. Jasné, že idem! Veď ideme na Majstrovstvá Európy!

Na letisko sme vyrazili 4:15. V aute som si stihol ešte trocha pospať. Až v letiskovej hale som zbadal všetkých plavcov. Prekvapilo ma, že nás ide až toľko. Takto početnú výpravu som snáď ešte nezažil. Mnoho mladých a JA – najstarší :)))

Na letisku som si doprial malé raňajky a kúpil zubnú kefku, ktorú som si zabudol na hoteli. Let prebehol bez problémov, celý som ho prespal a zobudil som sa, až keď sa lietadlo dotklo pristávacej plochy kodanského letiska. Vyzdvihli sme si batožinu a šli sme na hotel. Tetuška na recepcii sa nikam neponáhľala, a tak nám check in trval asi hodinku.

Na izbe som (ako zvyčajne na veľkých pretekoch) s Marekom Botíkom, sme už na seba zvyknutí a máme približne rovnaké rituály. Po ubytovaní sme sa rozhodli ísť prvýkrát na bazén. Cesta autobusom trvala 4 minútky a my sme vystúpili pred najmodernejšou multifunkčnou halou v Európe. Vyzdvihli sme si akreditácie, bez ktorých by nás na bazén nepustili a vstúpili sme do haly. Bazén aj samotná hala vyzerajú parádne, všetko “vonia novotou”. Zaplával som si a rozhýbal stuhnuté svaly. Počas dňa sa k výprave pripojili ešte reprezentanti, ktorí trénujú v zahraničí – Andrea Podmaníková spolu s trénerom, Rišo Nagy a Katka Listopadová. Chýbal už len Vlado Štefánik. Poobede sme si dali druhý tréning, neskôr krátku poradu.

Ubytovanie je výborné, izby sú útulné, ale čo je dôležité, kúpelňa je dostatočne veľká, takže holenie nôh by malo prebehnúť bez väčších problémov a zranení. Jedlo je celkom fajn, aj keď na výber by mohlo byť toho viac. Chýbaju dezerty, takže nepriberiem. 😀

Dnešný deň bol v pohode. Po raňajkách čakalo na 30 miestny autobus približne 60 ľudí, čo znamenalo celkom príjemnú tlačenku. Prišiel už aj Vlado Štefánik, takže sme už kompletná zostava. Absolvoval som teda dva posledné tréningy, oholil si telo a zajtra idem na to.  Dokonca som sa stretol aj s rodičmi, ktorí ma prišli povzbudiť priamo do Kodane. Holenie prebehlo, ako som dúfal, bez väčších problémov a zranení. Neviem presne, kto a čo pláva, ale presne viem, že mňa a Mareka zajtra čaká disciplína 50m prsia.